1. Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Δεχόμαστε χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard.

Η συναλλαγή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς περιβάλλοντος και προστατεύεται από ανώτατα συστήματα ασφαλείας.

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κάνετε μεταφορά ή κατάθεση το ακριβές ποσό των χρημάτων στον ακόλουθο λογαριασμό, με όνομα δικαιούχου:

THE GREEK BUTCHER EE

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑριθμόςΛογαριασμού: 6192160960548
IBAN: GR9301711920006192160960548

Στο αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται ο Αριθμός Παραγγελίας και το Ονοματεπώνυμο που δηλώσατε στη φόρμα παραγγελίας.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα e-mail με το αποδεικτικό κατάθεσης: στο info@thegreekbutcher.com , δηλώνοντας το ονοματεπώνυμο σας και την τράπεζα από όπου καταθέσατε το ποσό, για να μας γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση. Η παραγγελία σας θα εκτελείται μετά την γνωστοποίηση.

  1. Για την ταχύτερη και ασφαλέστερη αποστολή των προϊόντων, εξυπηρετούμε σχεδόν πανελλαδικά με αποστολές μέσω ΚΤΕΛ. Ειδικότερα για τις περιοχές Αθηνών και Θεσσαλονίκης (εντός βασικού αστικού ιστού) δύναται εκτός της παραλαβής από τα ΚΤΕΛ Κηφισού και Μακεδονίας να παραλάβετε κατ’οίκον μέσω των υπηρεσιών διανομής συνεργατών των ΚΤΕΛ. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται μετά από δήλωση σας κατά την παραγγελία και δεν τιμολογείται/χρεώνεται από εμάς, αλλά πληρώνεται κατά την παραλαβή των προϊόντων στον μεταφορέα. (π.χ για παραγγελία στην Θεσσαλονίκη με παράδοση κατ’οίκον, πληρώνετε 5€ για την μεταφορά Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη σε εμάς κατά την ηλεκτρονική εξόφληση και 5€ έως 10€ επιπλέον (ανάλογα την περιοχή σας) στον μεταφορέα κατά την παραλαβή.
  2. Κάποιες περιοχές (κυρίως νησιά) εξυπηρετούμε με μεταφορικές εταιρείες με φορτηγά ψυγεία. Έτσι παραλαμβάνεται τα προϊόντα σας, πάντα με ασφάλεια.
  3. Ειδικότερα για την πόλη της Κομοτηνής, οι παραδόσεις γίνονται με ιδιόκτητα οχήματα ψυγεία, κατόπιν συνεννόησης και χωρίς μεταφορικά έξοδα.
  4. Παρακαλούμε σε περίπτωση που ο ταχυδρομικός σας κώδικος δεν αναγνωρίζεται στο καλάθι ή ταμείο αγορών όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στα 2531021657 είτε ηλεκτρονικά.
  5. Ενημέρωση για την αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται μέσω της εφαρμογής Viber ή με γραπτό μήνυμα sms.

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται σε πιστοποιημένα isobox με παγοκυψέλες τα οποία διασφαλίζουν για έως 48 ώρες την σωστή θερμοκρασία τους.